مناهج

نظرسنجی سنن حوزوی

مناهج
نگرش ها و دغدغه های حوزه و روحانیت

طبقه بندی موضوعی

مرجع حامی جمهوری اسلامی

جمعه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۱۳ ب.ظ

 به مناسبت سالگرد رحلت آیت‌الله خویی (ره)

 علی مهدوی

 سکولارها و متحجرین حوزوی همیشه برای اینکه وزن طیف خود را بیش از انقلابیون نشان دهند، سعی کردند با تحریف مواضع شخصیت‌های علمی و عالمان برجسته، آنها را همراستا و هم‌داستان خود معرفی کنند. حال آنکه حقیقت چیز دیگری است و مصادره‌ی شخصیت‌های بزرگ صرفا تاکتیکی است برای فریب حوزویان و یارکشی به نفع سکولارهای حوزوی.

 یکی از این شخصیت‌های برجسته که همیشه دست‌هایی سعی کردند بگونه‌ای جلوه کنند که بین او و امام راحل (ره) همواره اختلافات جدی وجود داشته است آیت‌الله العظمی خویی(ره) است. حتی بقدری شدت اختلاف ایشان را تبلیغ می‌کردند کأنّ یکی از مخالفین جدی تشکیل #جمهوری_اسلامی آیت‌الله خویی (ره) بوده است. کما اینکه همچنان دوقطبی‌سازی‌های کاذب در حوزه علمیه از سوی این طیف سکولار در جریان است تا طلاب جوان و نخبه انقلابی را به سمت خود جذب کنند تا مبادا ظرفیت نخبگان حوزوی در خدمت حکومت اسلامی قرار بگیرد!

 بر همین اساس رسانه حوزوی مناهج، به مناسبت سالروز رحلت این عالم برجسته، نشان خواهد داد که نه تنها آیت‌الله خویی با تشکیل نظام جمهوری اسلامی مخالف نبوده است بلکه یکی از کسانی بوده که این حرکت و انقلاب حضرت امام خمینی (ره) را طبق برخی روایات محتمل بر زمینه‌سازی ظهور می‌دیده است!

 با مناهج همراه باشید...

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۹/۰۵/۱۷
  • ۸۷۳ نمایش
  • صادقی

آیت الله خویی

خدعه سکولارها

مناهج

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">